Uprzejmie przypominamy, że od września 2017 r. składanie wniosków o nadanie Certyfikatu Psychoterapeuty PTTPB odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną, przez System Internetowy Towarzystwa
Towarzystwo NIE przyjmuje wniosków składanych „papierowo”. Jedynym dokumentem, który należy odesłać do sekretariatu w formie papierowej, są rekomendacje superwizorów.
1. Logowanie do Systemu |
Aby zalogować się do Systemu należy:
lub
Po ukazaniu się strony logowania należy w odpowiednim miejscu wpisać login, którym jest zadeklarowany przez Państwa w PTTPB adres e-mail oraz utworzone przez Państwa hasło. Jeżeli logujecie się Państwo po raz pierwszy do Systemu i nie ma macie jeszcze ustalonego hasła:
|
2. Składanie wniosku o przyznanie Certyfikatu w Systemie |
Po zalogowaniu do Systemu:
Dodawanie załącznikówKonkretne załączniki (opisane w danym punkcie w liście załączników) należy przesłać do Systemu poprzez kliknięcie przycisku DODAJ Np. chcąc załączyć zaświadczenie o praktyce psychoterapeutycznej, należy odnaleźć odpowiednią rubrykę na liście załączników, zatytułowaną „Zaświadczenie o praktyce psychoterapeutycznej” wybrać przyciska DODAJ i wybrać odpowiedni dokument, który chcecie Państwo załączyć ze swojego komputera.
Deklaracja przestrzegania Kodeksu Etycznego znajduje się w zakładce Dokumenty. PROSIMY O SPRAWDZANIE STATUSU PAŃSTWA WNIOSKU W SYSTEMIE!!!Wniosek może zostać do Państwa odesłany w Systemie wraz z informacją, że został rozpatrzony negatywnie. Oznacza to najczęściej, że któryś z przesłanych przez Państwa dokumentów albo został źle załączony, nie otwiera się lub też, że czegoś w złożonym wniosku brakuje. Należy wtedy:
W razie jakichkolwiek wątpliwości Prosimy o kontakt mailowy z sekretariatem Towarzystwa na adres sekretariat@pttpb.pl |
Składki członkowskie obowiązują od roku rozpoczęcia atestowanego szkolenia do roku rozpatrywania wniosku włącznie (obecnie do 2019 r.); zaświadczenie o uregulowaniu składek w formacie pdf wydaje sekretariat na wniosek osoby zainteresowanej.
Opłatę za egzamin certyfikacyjny należy wnieść na konto Towarzystwa. Istnieje możliwość otrzymania faktury za tę opłatę, pod warunkiem przesłania do sekretariatu dokładnych danych firmy z nr NIP.