Jakie są terminy zebrań zarządu?
Zgodnie ze statutem, Zarząd zbiera się nie rzadziej niż raz na trzy miesiące (w praktyce co miesiąc), a termin jest ustalany z członkami zarządu
Zgodnie ze statutem, Zarząd zbiera się nie rzadziej niż raz na trzy miesiące (w praktyce co miesiąc), a termin jest ustalany z członkami zarządu
Wpłaty należy dokonywać na konto PTTPiB: POLSKIE TOWARZYSTWO TERAPII POZNAWCZEJ I BEHAWIORALNEJ ul. Ogrodowa 28/30; 00-896 Warszawa 1510501038 1000 0022 31 48 3237 ING Bank Śląski S.A. z dopiskiem czego dotyczy wpłata
Najlepiej mailowo na adres knd@pttpb.pl
Składki członkowskie obowiązują od roku przyjęcia do Towarzystwa lub od roku rozpoczęcia atestowanego szkolenia – jeżeli deklaracja członkowska została złożona w terminie późniejszym od daty rozpoczęcia szkolenia. Do 2017 roku składka członkowska wynosi 90 zł / rok kalendarzowy Od...
Procedura uzyskania członkostwa opisana jest w Statucie. O przyjęciu decyduje Zarząd na zebraniu Zarządu. Deklarację członkowską należy dokładnie wypełnić wyłącznie elektronicznie przez stronę https://system.pttpb.pl, podając adresy e-mail dwóch członków Towarzystwa, którzy mają uregulowane...